Figurama 17

Witam :)

Dzisiaj chciałabym podzielić się moimi wrażeniami z wystawy Figurama 17, którą miałam okazję zobaczyć w Poznaniu, w Starym Browarze w Słodowni. Jest to wystawa przedstawiająca anatomię ludzkiego ciała, są to wielkoformatowe prace. Wystawa bardzo, bardzo mi się spodobała. Przestrzeń jaką te prace przedstawiały, piękno w jaki sposób człowiek został przedstawiony, szczerze - wbiło mnie w podłogę. Postaci wychodziły z kartek, takie miałam wrażenie,  naprawdę świetnie wykonane, łączenie technik plastycznych - wspaniałe.
 Dopiero się uczę, więc ta wystawa to spora inspiracja do działania i dalszego rozwoju w rysowaniu ludzkiego ciała. Moim marzeniem jest aby moje prace nabrały takiej przestrzeni, jaką dzisiaj zobaczyłam na wystawie. 

Może ktoś również był na tej wystawie, jeśli tak to może podzielicie się swoimi odczuciami?




Komentarze

Popularne posty