piątek, 21 lipca 2017

Warszaty letnie

  Napisz komentarz    


Witajcie :)
            Dzisiaj powracam do was i blogosfery. Dzisiejszy post będzie, jak sak tytuł na to wskazuje o warsztatach letnich, w których przyjemność miałam brać udział. Odbywały się one w pracowni, do której uczęszczam na regularny kurs. W wakacje mamy przerwę i powracamy do regularnych zajęć od września. Ja nie chce zwalniać i staram się pracować w domu, może jeszcze nie do końca wychodzi mi tak intensywnie jak sobie to wymyśliłam, ale to jeszcze nie koniec wakacji, więc mam okazję to zmienić.
            Główną myślą przewodnią warsztatów były motyle. To właśnie one inspirowały nas do zaprojektowania ubioru, czy stworzenia modelu nakrycia głowy. Na warsztatach naprawdę świetnie się bawiłam i poznałam nowe techniki plastyczne, więc jestem bardzo zadowolona.
            Poniżej przedstawiam wam efekty mojej pracy :)






PS.: motylki na ostatnim zdjęciu wykonałam wczoraj w domu, ponieważ tak mi się spodobały i są bardzo proste w wykonaniu. Może chcecie zobaczyć tutorial  motylków? Z chęcią stworzę taki wpis :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz